ÁSZF

 

Szolgáltató


1. A www.gardenaweben.hu online áruházat Ferge Balázs EV. üzemelteti (továbbiakban: "Szolgáltató").
2. A Szolgáltató cégneve: Ferge Balázs EV.
3. A Szolgáltató székhelye: 7400 Kaposvár, Honvéd utca 16/C. 4/2.
4. A Szolgáltató cégjegyzékszáma:
5. A Szolgáltató adószáma: 68088536-2-51
6. A Szolgáltató közösségi adószáma:
7. A Szolgáltató statisztikai számjele: 68088536-4791-231-14
8. A szerződés nyelve: Magyar
9. Elektronikus ügyfélszolgálat:   Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
10. Telefonos ügyfélszolgálat: 06/30 699-38-15

 

Egyéni vállalkozói nyilvántartási szám: 51206228

Nyilvántartásba vevő hatóság: Kaposvár Város Önkormányzat Jegyzője  7400 Kaposvár, Kossuth tér 1.  Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Jegyző: dr. Csillag Gábor 

Békéltető testület: Somogy megyei Békéltető testület   7400 Kaposvár, Anna utca 6.  (0682)-501-000

Tárhelyszolgáltató: Mediacenter Hungary Kft. 6000 Kecskemét Sosztakovics utca 3. II/6.    Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Elektronikus szerződéskötés lépései (vásárlás menete)


Az oldalon történő vásárlás egy megkötött szerződés, mely írásban kötöt szerződésnek minősül. A szerződés a Szolgáltató és a Vásárló között jött létre.

A szerződés visszaigazolása 48 órán belül megtörténik. A Szolgáltató a szerződést iktatja, mely a későbbiekben is hozáférhető.

Az egyes termékek mellett feltüntetett árak bruttó összegek, melyek a házhozszállítás költségeit nem tartalmazzák. Amennyiben nincs még fiókja, adja meg a vásárlói adatokat, majd kattintson a regisztráció gombra. Amennyiben nincs bejelentkezve, de van már nálunk regisztrált fiókja, jelentkezzen be és folytassa a megrendelést.

A megrendelés elküldése előtt bármikor megváltoztathatja, ellenőrizheti a kosara tartalmát a "Kosár tartalma" panelben található megfelelő linkre kattintva. Tegye a megvásárolni kívánt tételeket a kosarába, majd kattintson a „Kasszához" gombra. A kassza oldalon, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés" ikonra kattintva törölheti a kosárban lévő termékeket. A megrendelés négy lépésből áll, az aktuális lépést a négy szám, vagy kis bevásárló kocsi mutatja. Rendszerünk automatikusan felkínálja az előző rendelés során rögzített szállítási címet és fizetési módot, és összegzi az Ön által kiválasztott termékeket. Egy kattintással elfogadhatja vagy módosíthatja a megrendelés adatait. Ha mindent rendben talál, és a vásárlási feltételeket is elfogadta, akkor nincs más dolga, mint a „Megrendelés megerősítése" gombra kattintani, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendeléséhez (pl.: mikor vigye ki a terméket a futár).
Ezt követően tudja jóváhagyni a megrendelést és elküldeni nekünk. Megrendeléséről rendszerünk automatikus e-mail visszaigazolást küld, mely tartalmazza a rendelése minden paraméterét.

Regisztráció


A böngészéshez, a szöveges tartalmak vagy a termékek megtekintéséhez, vásárláshoz nem szükséges a regisztráció. Bármilyen áru, termék kedvezményes megrendelése előtt azonban regisztrálni kell a rendszerben.
A regisztrációkor meg kell adnia a nevét, a kívánt szállítási címet, e-mail címét, telefonszámát, illetve egyéb, a regisztrációs űrlapon feltüntetett adatot. Ezen adatok megadása a rendelés teljesítésének előfeltétele. Az adatok helyességét bármikor ellenőrizheti és módosíthatja, törölheti jóváhagyás előtt. Az adott megrendelés elküldött adatai az elküldést követően már nem módosíthatók. Személyes adatai megadása után a rendszer visszajelzést küld az Ön által megadott e-mail címre, melyben megismételjük a regisztrációkor megadott adatait. A Szolgáltató az Ön által megadott információkat a vonatkozó adatvédelmi törvény betartásával, kizárólag írásbeli információ küldéséhez, a rendelési folyamat megkönnyítéséhez, valamint probléma esetén a kapcsolatfelvételhez használja.

Házhozszállítás


A megrendelt terméket Magyarország egész területén házhoz szállítjuk.
Rendelését bármely napon, bármely időben feladhatja, rendszerünk azt automatikusan feldolgozza és visszaigazolja.

Az áruházban kiválasztott és megrendelt termékeket Ön a lehetőségekhez képest 2-4 napon belül, vagy a megrendelését követő telefonos vagy email-es visszajelzésünk alkalmával egyeztetett időpontban veheti át, a termék rendelkezésre állásától és a választott szállítási módtól függően. Amennyiben rendelését nem tudjuk saját raktárkészletünkből kiszolgálni, a szállítás ideje nőhet. Ebben az esetben a kiszállítás 4-12 nap között várható,(speciális termékek esetén akár 30 nap is lehet), amit telefonon vagy emailben jelezni fogunk Önnek.
Csomagolási költséget nem számolunk fel, viszont a szállítási költség a vevőt terheli.

_____________________________________________________________________________________

Mindenkori postai díjszabás szerint fizetendő a postköltség. A pontos összegről email-ban értesítjük.
Start csomag 1875 Ft
Start plusz csomag 2190 Ft
_____________________________________________________________________________________

200.000 Ft feletti vásárlás esetén a postaköltséget mi fizetjük (Magyarország területén).
A fizetés történhet utánvéttelel is készpénzben, az áru átvételekor.

Szállítás nélkül: ennél a lehetőségnél a termékeket a biatorbágyi telephelyünkön előre egyeztetve veheti át, valamint az 1119. Budapest Bártfai u. 8/a kertészeti üzletünkben 10-18 óráig az aktuális nyitva tartási napokon. Az aktuális nyitva tartási napok a kapcsolat menü pont alatt megtalálhatók. Így a vásárlását nem terheli a szállítási költség. Ebben az esetben emailben vagy telefonon értesítjük a termék rendelkezésre állásáról.

Reklamáció


Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét, és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
A vásárolt termékekkel kapcsolatos mennyiségi és/vagy minőségi kifogás esetén a futár a kifogásolt terméket visszaszállítja, feltéve, ha a reklamáció már az átadásnál megtörtént. Jogos reklamáció esetén cégünk felveszi Önnel a kapcsolatot egy új szállítási időpont egyeztetése végett. Az új szállítás költsége ebben az esetben természetesen cégünket terheli. Ha bármilyen kérdése, észrevétele vagy problémája lenne cégünk működésével, vagy a forgalmazott termékekkel kapcsolatban, kérjük, ossza meg velünk. Forduljon hozzánk bizalommal a honlapon az „Kapcsolat" menüpontban jelzett elérhetőségek bármelyikén.

Távollévők között kötött szerződés, elállás / felmondás


Ha nem elégedett a megrendelt termékkel, 14 napon belül visszafizetjük a rendelése árát.
A leadott rendelésektől való elállási jog gyakorlására vonatkozó törvényi szabályozást a 45/2014. (II.26) kormányrendelet tartalmazza.
1. 45/2014. (II.26) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől számított 14 munkanapon belül. Az ügyfél az elállás / felmondás jogát szóban vagy írásban gyakorolhatja. Írásban email-ben vagy az elállási/felmondási nyilatkozat minta kitöltésével tudja jelezni szándékát felénk.

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

2. Kézhezvételi időpont a személyes átvétel esetében a rendelés személyes átvételének időpontja, házhoz szállítás esetében a futártól történő átvétel időpontja. Ezek a számlával, ill. a futártól kapott nyugtával bizonyíthatóak.

3. A sértetlen terméket saját költségén küldje vissza a Szolgáltató címére legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül, és 14 napon belül visszatérítjük a visszaküldött termék(ek) vételárát és a szállítási költséget (azaz a számlán található végösszeget).
4. Ha a fogyasztó nem a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választja, elállás esetén az ebből adódó többletköltséget a vállálkozás nem köteles megtériteni .
5. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.
6. Nem gyakorolhatja az elállási jogot hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányának, higiéniai termékek, étrend kiegészítők, vitaminok, szexuális segédeszközök, kellékek, kozmetikumok vásárlása esetében, ha a csomagolást felbontotta.
7. Elállás esetén a fogyasztót a termék visszaküldésének a költsége terheli kivéve, ha a vállalkozás vállalta a költségek viselését.
8. A vállalkozás követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkentés, illetve ésszerű költségeinek - ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés teljesítését a fogyasztó kifejezett kérésére határidő előtt megkezdte és gyakorolja felmondási jogát - megtérítését.


Vonatkozó jogszabályok:


http://www.kozlonyok.hu/nkonline/MKPDF/hiteles/MK14030.pdf

1959. IV tv - Polgári törvénykönyv

1997. CLV tv - Fogyasztóvédelemről

2001. CVIII tv - Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokról és az elektronikus adatkezelésről

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és jótállásról szóló tájékoztató

 

1. Kellékszavatosság

 

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági Jogával?

Ön a Gardenaweben.hu  hibás teljesítse esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatosságl igénye alapján?

Ön - választása szerint - az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet : Kérhet kijavílást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

 

Milyen határidőben érvényestheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő legfeljebb egy év.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Gardenaweben.hu vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés idöpontjában is megvolt.

 2. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. 

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

 

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minösül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi

követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két

éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával

szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén

Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy : a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesitése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

3. Jótállás

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Hibás teljesítés esetén szerződés vonatkozó rendelkezése alapján a Gardenaweben.hu jótállásra köteles.

Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

 

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak az irányadóak.

A termékekre a mindenkori magyarországi importőr által érvényben lévő garancia érvényes. Garanciális problémákkal, beüzemeléssel forduljon az erre kijelült országos szervízhálózathoz. A termékekhez minden esetben garancia jegyet adunk ill. ezzel nem rendelkező termékeknél azt számla igazolja.

Minden benzinmotoros terméknél beüzemelés szükséges, melyet ajánlott a erre megbízott márkaszervízekben elvégeztetni. A nem megfelelő beüzemelés vagy az erre visszavezethető meghibásodás a garancia elvesztésével jár.

Gardena termékek garanciája: a törvény által előírt min. 12 hónap. Egyes termékekre 2, 3, 8, 12, 15, 18, 20, 25év szavatosságot is biztosít a gyártó.

A garanciális ügyintézés: a gardena szervízhálózatán keresztül történik. Az Ön lakóhelyéhez legközelebb eső szervízközpontról bővebb felvilágosítást itt kaphat: Szervízközpontok

Hibás árucikk

Ha a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt a Szolgáltató díjmentesen kicseréli. Amennyiben a cserére nincs mód, a vásárló választása szerint árengedményt kaphat, elállhat a vásárlástól, vagy egy hasonló árkategóriában lévő termékre kérheti a cserét a Szolgáltatótól. Műszaki termékek esetében erre az átvételtől számított 8 napon belül van lehetőség, ezt követően a garanciális szervizhez kell fordulni.

 

Hűségprogram szabályzat - Gardenaweben.hu

A Gardenaweben.hu Hűségprogram keretében visszatérő vásárlóként Ön pontgyűjtési rendszerben vesz részt, amellyel kedvezményesen vásárolhat meghatározott akciós termékeket, illetve gyűjtött pontjaiért egyéb kedvezményekben részesülhet, pl. ingyenes szállítás, vagy kedvezményes kuponok.

A Hűségprogram feltételei - Szabályzat

I. A Hűségprogram alapelvei

A Hűségprogram (továbbiakban: Program) tulajdonosa és üzemeltetője a Gardenaweben.hu. A Programba belépő vásárlók a Gardenaweben.hu webáruház oldalán történő vásárlásaik után pontokat gyűjtenek. Az összegyűjtött pontokért a Gardenaweben.hu-on adott Gardena termékek vásárolhatóak kedvezményes áron (továbbiakban: Hűségtermékek), illetve a Gardenaweben.hu az általa egyedileg meghatározott időszakokban vásárlási utalványt (a továbbiakban: Utalvány) és kedvezményes vásárlásra ill. ingyenes szállításra jogosító kuponokat (a továbbiakban: Kupon) bocsáthat a vásárló rendelkezésére.

II. A pontok számítása
1. A Program elindulásától, azaz 2014.10.01-től kezdve a vásárló minden vásárlást követően a vásárlás összege alapján megállapított mennyiségű hűségpontot kap.
2. A pontszámítás alapja a vásárló által megvásárolt egyes termékek forintban kifejezett értéke. A megvásárolt termék forintban meghatározott értékének minden 100 Ft-ja után 1 pont jár. (Ha tehát egy termék árának forintban meghatározott értéke 480 Ft, úgy a termékért 4 pont jár.)
3. Egyes vásárlói akciók keretében meghatározott termékekre vonatkozóan a Gardenaweben.hu extra pontot írhat jóvá a felhasználó hűség egyenlegén.
4. A vásárlók pontjaik egyenlegét, illetve felhasználásukat a "Megrendeléseim" alatt tekinthetik meg.
III. A Hűségprogram jogosultjai
1. A Programban történő részvételre minden résztvevő, regisztrált természetes személy automatikusan jogosult. 
2. A Programban való részvétel a jelen Szabályzat automatikus elfogadását jelenti.
3. A Programban való részvétel nem jár hátránnyal, a pontok felhasználása önkéntes.
IV. Pontszerzés, pontok érvényessége
1. A Programban szerzett hűségpontok érvényessége a hűségprogram megváltoztatásáig vagy visszavonásáig tart. A hűségprogram szabályzatának módusításáról vagy megszűnséséről a Gardenaweben.hu egy hónappal korábban értesíti vásárlóit.
2. A pontok megszerzésére a megrendelés leadásával nyílik lehetőség, jóváírásuk a megrendelt termékek átvételét követő hetedik napon történik.
3. Az adott vásárlással megszerezhető hűségpontok felhasználására a megrendelés teljesülése esetén van lehetőség.
4. A Gardenaweben.hu részéről nem teljesített vagy a felhasználó által lemondott megrendelések (ide tartozik a vásárlástól való elállás is) esetén pont jóváírás nem történik.
5. A Programban a sikertelen rendelésekért a Gardenaweben.hu nem számít fel pontot. Amennyiben a felhasználó a futárszolgálattól nem veszi át a rendelését, vásárlása törlésre kerül, hűségpont jóváírás nem történik. Amennyiben a megrendelt termék(ek)et a felhasználó reklamáció miatt juttatja vissza a Gardenaweben.hu-nak, úgy a Gardenaweben.hu ügyfélszolgálata egyedi elbírálás keretében jogosult mérlegelni, hogy az adott vásárlásáért ad-e pontot.

Pontbeváltás módja

1. A hűségpontok a Gardenweben.hu kínálatában szereplő Termékekre válthatók be. 
2. A Gardenaweben.hu oldalon történő vásárlásakor, a pénztárban tudja jóváirni hűségpontjait ( 1pont 1 ft-ot ér.)

Hűségprogram érvényessége

1. A Gardenaweben.hu Hűségprogramja határozatlan időtartamú. A Gardenaweben.hu jogosult bármikor megszüntetni a Hűségprogramot, amiről a törzsvásárlók számára értesítést küld.


Jog- és adatvédelem

1. A Hűségprogramra a Gardenaweben.hu jogi és adatvédelmi szabályzata vonatkozik.

 

Adatvédelem

A weboldalon történő regisztráció során megadott adatszolgáltatás önkéntes. A személyes adatokra vonatkozóan az 1992. évi LXIII., személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló törvény előírásait betartva járunk el, az adatokat harmadik félnek nem adjuk át, kivéve abban az esetben amennyiben az a Szolgáltató alvállalkozója (pl: Futárszolgáltat), és a megrendelés kézbesítéséhez szükséges. A Felhasználó elfogadja továbbá, hogy a Szolgáltató a szolgáltatással kapcsolatos információkat, híreket e-mail üzenetben közölje a Felhasználóval.
A személyes adatokat felhasználási céljuk megszűnése esetén, vagy a Felhasználó kérelmére a Szolgáltató törli az adatbázisból. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban a  Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.  e-mail címen.

Felelősség kizárása

1. Termék adatok pontossága
A Szolgáltató mindent megtesz azért, hogy az oldalain megjelenő adatok (termékek ára, elérhetősége, leírása, stb.) a lehető legpontosabbak legyenek. Az esetlegesen előforduló hibákért a Szolgáltató felelősségére a 17/1999. (II.5.) kormányrendeletben és a Ptk.-ban rögzített rendelkezések irányadók. A weboldalon található termékleírások nem minősülnek részletes terméktájékoztatónak, ezért a megrendelt termék kézhezvételét követően és a felhasználás előtt, gondosan olvassa el a csomagoláson található tájékoztatót, használati utasítást!
A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.
2. Honlap aktualitása, pontossága
A honlap tartalma bármikor bővülhet, kiegészülhet és frissülhet. Bár a Szolgáltató mindent megtesz a pontos és aktuális információk közlése érdekében, nem vállal felelősséget a honlap tartalmának pontosságáért és aktualitásáért, nem tartozik felelősséggel a hibákért, hiányosságokért és a közölt információk esetleges elavultságáért, továbbá nem garantálja, hogy a weboldalhoz való hozzáférés folyamatos, zavartalan és hibamentes lesz. Szolgáltató továbbá kifejezetten kizárja a felelősséget a számítógéppel és egyéb eszközökkel kapcsolatban felmerülő, a hozzáférés, a honlap használata vagy letöltés során bekövetkezett káreseményekért. Ide vonatkoznak a Szolgáltatón kívül álló okokkal összefüggésben keletkezett hibák és ezek következményei is. A Szolgáltató továbbá semmiféle, Felhasználó számára a szolgáltatás igénybevételéből eredő anyagi vagy erkölcsi kárért nem vonható felelősségre.

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. Rendelkezései az irányadók.
A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a www.gardenaweben.hu webáruház általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.

Ügyfélszolgálat

Amennyiben a weboldal használata során problémája vagy kérdése merül fel, az „Kapcsolat" hivatkozásra kattintva, az ott megadott elérhetőségeken és módon veheti fel a kapcsolatot a weboldal üzemeltetőivel.


Gardenaweben.hu webáruház

Név:   Korfanti Gábor EV.
E-mail:  Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Telefonszám: 06/70 3-346-779